Yumoş Kokulum

Ev işleri yapmaktan nefret ediyorum. Zaten 30 yaşında bir erkek olarak neden ev işi yapmayı seveyim ki…Ne yani..Ay çocuklar ben bu gün çıkmicam, evde perdeleri bi yıkayacağım, sonra da dolapları boşaltıp bi düzenlerim…Yok tabi öle bi dünya. Bastırıyosun parayı 15’te bir ev mis gibi temizleniyo…Mis gibi temizleniyo temizlenmesine de benim 50 M2’lik tek kişi yaşadığım ev biraz fazla mı mis gibi temizleniyor acaba.

Eve temizliğe gelen dünya tatlısı bir yardımcımız var grupça. Ben de bu devirde iyi yardımcı bulmanın zor olduğunu telaffuz edebilecek süredir yalnız yaşıyorum. Çunku genelde eve gelen bu hanımefendiler her seferinde ya itinayla en sevdiğiniz eşyaları kırarlar ya evin dekorasyonunu değiştirip her seyi tren vagonu gibi yan yana dizerler, ya temizliği yarım yamalak yaparlar…hırsızlık vakalarına bile rastlanmıştır, biliriz, duyarız. 50 M2 evlerden uzak benimkisi missss missss. Öyle ki temizlik olan günlerin akşamına program yapmıyorum ki mis gibi evde oturayım keyif yapayım diye. Ama yavaş yavaş bunun sebebini anlamaya da başladım sanırım. Ev o kadar mis kokuyo ki sanırım Yumoş kokusu bende bağımlılık yapıyo, istem dısı 3 gün süren bi kafa yaşıyorum temizlik günlerinden sonra.  Ayrıca tam burda sunu da eklemeliyim ki bugune kadar ki, yaklaşık 1 senedir aynı yardımcı gelmekte, evimde sadece 1 kere bir adet magnet kırıldı, başka da hiç hasar yok.

Bir müddettir yaz tatilinde olan ablamız tatil dönüşü bugun temizliğe geldi. E haliyle ben de o müddette evi nerdeyse selpak mendille şöle bi almıştım, baya kirli anlayacağınız.  Gel gelelim. Toplamda 12 adet donum bi o kadar çorabım 3 takım nevresimim biraz da t-shirtüm falan var. Ben de sonuçta kirlilerimi küflenene kadar bekletmiyorum haftada 2 makina açıyorum. Yani demin de dediğim gibi 50 M2 evde yaşayan 1 erkek ne kadar çamaşır çıkarırsa o kadar işte. Sonra da yıkıyorum asıyorum .

Bugun ben dışardayken abla aradı ve “Ben makinanın fişini çektim içinde yastıklar var onlar suda dursun sen gelince çalıştırısın” gibi bir cümle kurdu. Kız dedim makina mı bozuldu da söleyemiyorsun yoksa. Bozulada bilir, ona denk gelmiş olabilir canı sağolsun ama insan kendi elinde bozulmayınca bi tepesi atıyo tabi.

Bizim abla mis kokulu seviyo, bol bol çamaşır yıkansın, her seferde 3 kapak yumoş konsun. 3 Kapak konunca kokusu 1 hafta çıkmıyomuş. Evette ben o yataklarda yatınca yastıklara kafmı koyunca, o t-shirtleri giyince genzim yanıyo artık. Senelerdir kullandığım Armani Mania parfümümü kafamdan boşaltsam bile sokaklarda yumoş kokuyorum. Yumoş maskotu gibiyim, ev genç kız odası gibi bi giriyosun sanarsın ki bekar erkek değil de evde kalmış ve kendini temizliğe vermiş bakire evi gibi…

 

Bugun de diğer günlere nazaran biraz çamaşır birikmiş. Haliyle 3 er kapaktan 5 sefer çamaşır yıkanmış. Ortalama yarım şişe yumoş ve 1 Kg kadar toz deterjan tüketilmiş, ekonomiye katkı büyük 50M2’den. Hızını alamayan abla son turda 2 yastık birden atmış makinaya,  tabi suyu emmiş yastıklar ağırlaşmış, makinada çamaşır makınası, sıkamamış. Saat 01:00 itibariyle 2 posta da ben tek tek yastıkları yıkadım, sıktım, pompaladım. Balkonda temiz çamaşırdan adım atacak yer yok. Elektrik ve su faturası desen cabası. Günde 7 posta kolay mı.

Ev yumoş mu yumoş, ben yumoş mu yumoş, sıgara yakıcam korkuyorum ev havaya ucar mı diye. Ben zaten yemeklere de bi kapak yumoş koyarım. Mercimeğe çok yakışıyo.

Sabahları da kahvaltıda dağ esintili olandan. Zeytinyağı, yumoş kekik pul biber. ekmek ban ban ye.

Ben yavaştan yatiim, bilincim kapanıyo, yatmadan da bi kapak shot

Hadi bakalım temiz temiz.

Öperim tatlişkolar

 

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s