TOMURCUK BİR GÜL GİBİYİM

Sağlık karneme ve özel sigortamın kayıt bölümüne SEBEBİ BELİRSİZ hastalıklar eklemeye hızla devam ediyordum. Provizyon vermek için bekleyen görevli her seferinde beni kapsam dışı bırakmaya çalışsa da asla bir önceki hastalığımı tekrarlamıyor, her seferinde %100 kapsam içinde kalacak yeni bir illet buluyordum. Fibromiyalji, üretra darlığı, migren gibi tıp dünyasının gri alanları olarak belirlenen serime son olarak dünya tatlısı bir hastalık daha ekledim, bebeksi, pembe…

Havaların biraz ısınıp da gömleklerin kollarını sıvadığımız geçtiğimiz hafta kolumda gördüm ilk lekeyi. Sonra yukarı doğru sıyırdığımda bir adet daha. Hiç üstünde durmadım. Sarma sigara içtiğim için arada yakarken kül düşmüştür, kolum yanmıştır herhalde dedim. Bir kaç gün sonra aynı kolumda 3. ve diğer kolumda bir adet daha aynı lekeden gördüm. Israrla sigara külünden kollarımı yaktığıma inanıyordum. Bu fikre 5 gün kadar nasıl tutundum bilmiyorum. Neden çılgınlarca kollarımın her yeri sigaradan yansındı ki? Mavi Balina falan oynamama lazım bu fikre bu kadar tutunmam için. Ayrıca kollarımda koca koca yanık olacak kadar kül düşse herhalde ayılırdım bir noktada, et kokardı falan?

Yine de arkadaşlarıma da gösterip bu fikre inandırdım. Aaaaa dedim, bütün kollarımı sigara külünden yakmışım şu hale bakın. Kimse de mantıksız bulmadı, artık ne mazoşit gördülerse beni.

Sonra bi gün iş yerinde sigara içerken Öykü dedi, ensende de var o lekelerden bi tane.

ORAYI NASIL YAKTIM? SİGARA KÜLÜ AÇILI  UÇUP ENSEME KONDU HERHALDE.

Hemen içeri geçip tüm üstümdekileri çıkardım OFİSTE. Dikkatli bakınca ilk panikle vücudumda sayabildiğim 12 adet YANIK İZİ. Sigara külü sen ensemden gir, göğüslerim, koltuk altım, sırtım, karnımın yanı, nasıl yak beni…

Bu gibi durumlarda tüm sükunetimi koruyarak hemen google search yapmaya başladım. Asla paniklemem.

AIDS BELİRTİLERİ – DERİ BULGULARI

DERi KANSERİ

KANSER TÜRLERİNDE DERİ BULGULARI

DERİDE ÖLÜMCÜL KIRMIZI LEKELER

TÜM VUCUDU SARAN KIRMIZI LEKELER NEYİN HABERCİSİ

FARKINDA OLMADAN SİGARAYLA KENDİ YAKMA HASTALIĞI

HIROSHIMA SENDROMU

KIZAMIK (küçükken olmamışım, insan mezarda bile dökermiş)

Bunun yanı sıra egzama, alerji gibi önemsiz bir kaç search daha yaparak asla tatmin olmamış, ilk, yukarıdaki seçeneklere tüm SAKİNLİĞİMLE sarılmıştım.

Hemen Amerikan Hastanesini arayıp bana dermatoloji bölümünden bir profesör doktor randevusu ayarlayın dedim. Sabah en erken saate, durum biraz acil !

Geceyi evde boy aynası karşısında çırıl çıplak kızaran bir döner edasıyla yavaş yavaş dönüp kendimi inceleyerek geçirdim, her dönüşümde yeni bir kırmızı nokta görüyor, içten içe hızla kızarıyordum.

Sabah atladığım gibi gittim hastaneye, belki aç karna test gerekir diye yemek yemedim, dermatolojiden hemen onkolijiye sevk edilip yatışımın yapılacağını düşündüğüm için yanıma ekstra don atlet alsam mı diye düşündüm ama o zaman birilerine haber veririm, nasılsa getirirler diyerek bu fikirden vazgeçtim.

Amerikan Hastanesine askeriyede nizamiyeye girer edasıyla girdim. Doktor Hanım odasına çağırıp buyrun nasıl yardımcı olabilirim size dediğinde bir anda tamamen üstümü çıkarıp “umarım olabilirsiniz, çünkü tüm vücudumu sardı” dedim. Kötü bişey mi? Doğru söyleyin.

Bir kaç saniye kadar baktı sadece. ROSE dedi (Rozasea)

Sağ olun dedim, severim ama muayene esnasında içmiyorum. 550 TL muayene parası veriyorsun ama şarap eşliğinde…VAY BEE

Gül Hastalığı bu, herkes 1 kere olur çoğu fark etmez, hiç bir şey sürmesen de maximum 8 haftada geçer ama bir krem vereyim gördüğün lekelere sür dedi.

Hiç tatmin olmamıştım.

Genetik mi? Cinsel yolla mı bulaşır? Kediden falan geçer mi?

Hiç bir belirgin sebebi yok dedi. Mevsim geçişlerinde olabilir, deri nezlesi gibi bir şey, stressten de olabilir.

Yeni moda bu, fibromiyalji gibi, migren gibi, gül hastalığımda mı stresten yani. Bence bu kolaya kaçmak. 35 yaşımda köye yerleşip organik tarım yapacak halim yok stresten uzak yaşiyim diye, ki organik tarım yapsam da stres yaşarım ben kesin.

Çaresi olmayan ölümcül bir hastalığa yakalanmadığıma ikna olduğumun 5. dakikasında güllerimle oldukça barışmıştım. Herkese açıp açıp (kollarımı) güllerimi gösteriyordum. Her bir yeni leke çıktıgında yeni bir tomurcuk açtı espirileri yaparak eğleniyordum. Tabii ki benim gibi tatlı ve güzel kokan biri ancak gül hastalığına yakalanabilirdi. Adeta gül suyu işiyor, gül yaprakları sıçıyordum. Geğirdiğimde odayı Jo Malone London Pomegremate Noir esansı kaplıyordu.

Annemin en sevdiği çiçek güldü, kafamda çocukluğumdan beri iki gül vardı, en sevdiğim şarkı Güllü’den “Oyuncak Gibi” ydi. ŞAKA ŞAKA. Tabii ki ben ancak bu tatlı hastalığa yakalanabilirdim.

Tüm bunlar bu sabah yanağımdan burnumun kenarına doğru kocaman bi tane daha çıkıncaya kadar çok eğlenceliydi. Sabah yanağımdaki kırmızı lekeyi görünce google search’e geri düştüm

TÜM VUCUDU SARAN GÜL HASTALIĞI

GÜL HASTALIĞI YÜZDE KALICI LEKE BIRAKIR MI?

TEDAVİ EDİLMEYEN GÜL HASTALIĞI

GÜL HASTALIĞI ÖLÜM VAKASI

GÜL HASTALIĞI KANSERE DÖNER Mİ

GÜL HASTALIGI SANILAN AIDS BELİRTİLERİ

GÜL HASTALIGI DERİ KANSERİNİN HABERCİSİ Mİ?

Günümü evde boy aynası karşısında çırıl çıplak kızaran bir döner edasıyla yavas yavas dönüp kendimi inceleyerek geçirdim, her dönüşümde yeni bir kırmızı nokta görüyor, içten içe hızla kızarıyordum. Her yerime krem sürerek 8 haftalık bu gonca gül sürecimi hızla tamamlamayı umut ediyordum.

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.